Ads

For the 1st time..

What's up..



It's wierd since we all touch up our line up..but then we realise that we have missing some others ingredients..but a we all know that we can't find it ASAP.. aaa..ckuplah speaking nye..hahaha aku masih lagi tercari-cari ape yg bley dibubuh dalam lagu, persembahan or what ever la dalam performance kitorang ni. Biarpun kitorg ni bukan lah artis..masing-masing duk blaja lagi..bakal guru plak tu..haha tapi naluri nak perform kat mane2 tempat, pentas atau gigs tu memang la sgt kuat sehinggakan aku sanggup berhabis duit untuk membeli instrument yg bapak mahalnye. Itu x ckup bersemangat ke? hahaha Apa pun aku msih lagi struggle untuk menamatkan pengajian aku di UPSI ni. As long as ade invited dari mane2 pihak, Mute2silent just on jer..kan kawan2?? hahahaha ok la tu...So, selepas battle band kat KAB last march aritu, kitorg dah takde function sgt dah.,.just hadap eseimen yang bertimbun-timbun, hadap program yang memang lari dari perwatakan sebenar aku..hahaha biase la kan , dah blajar kat u ni, kne la muke minda skit..tak kan lah lu rock, tp kawad pun u all tak reti..haha malu bro..biar verstail skit..





So..this Mei, kami dijemput tuk perform dinner utk reunion skolah drummer kami..ok la kot kan..dri pada takde langsung. Sem depan, last perform kami di UPSI ni. Lepas tu, three la..ye tak? hehe. aku ingat nak beli lagi instrument..disebabkan ade room kat kampung aku, leh la nk muatkan sume instrument aku ni..leh gak jamming sorang bila rase giaan tu kan. Skang ni sedang mencari sebijik gtar bass dan juger set drum yang murah2 jer..oooo..lupe..dan sebuah cabinet amp yang mungkin harge nye mencecah rm2+++ utk sume brg yang aku list kan td..mne nak cari duit broo..hahaha ade...dimana ada kemahuan..disitu ada highway...hahaha

 So..pe pun, kami tetap lagi mencipta beberapa lagu untuk tatapan umum..tapi tak tau lah bila nk publishh nye..hahaha kalo korang rase nak layan..layan laa..support our local band laa k...adiossss

0 comments: